X

معرفی 4 مدل یخچال کوچک مخصوص اتاق خواب

09128398711 کارشناس فروش
یخچال اتاق خواب

اگر قصد خرید یخچال برای اتاق خواب را دارید با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهیم بتوانید بهترین مدل موجود در بازار را برای خرید انتخاب کنید.

صنایع برودتی سیلور
صنایع برودتی سیلور

یخچال اتاق خواب در ابعاد کوچک تر از یخچال ایستاده طراحی و تولید می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید. ظرفیت های در نظر گرفته شده یخچال کوچک مخصوص اتاق خواب 3 تا 9 فوت می باشد و شما می توانید با توجه به فضایی که برای قرار دادن یخچال در نظر گرفته اید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. امکان نگهداری انواع نوشیدنی، شیشه های ترشی، سس ها، میوه و... را می توانید در طبقات در نظر گرفته شده برای آن قرار دهید. طبقاتی که برای یخچال هتلی در نظر گرفته شده است قابلیت جا به جایی و تنظیم شدن دارند و شما می توانید با توجه به ارتفاع محصولات طبقات را جا به جا کنید. 

یخچال اتاق خواب

به غیر از اتاق خواب می توانید در مکان های دیگر اعم از مسافرخانه ها، هتل ها، خوابگاه های دانشجویی، محل کار و... یکی از مدل های یخچال مینی را انتخاب کنید.

در مورد جنس بدنه ی این نوع از یخچال ها باید بگوییم که از جنس گالوانیزه می باشد و شما می توانید با توجه به محیطی که قرار است در آن یخچال را قرار دهید امکان در نظر گرفتن بدنه ی دیگری هم برای یخچال وجود دارد. مسئله ی مهم دیگری که حتماً باید به آن توجه شود مربوط به کمپرسور دستگاه می باشد چون در صورتی که کمپرسور انتخابی سر و صدای زیادی داشته باشد در صورت قرار دادن در اتاق خواب سر و صدایی که هنگام کارکرد یخچال ایجاد می شود می تواند اذیت کننده باشد.

جهت جلوگیری از هدر رفت سرمای داخل یخچال از سیستم عایق بندی تزریق فوم استفاده می شود. 

جدیدترین مدل های یخچال کوچک

معرفی انواع یخچال هتلی مناسب برای اتاق خواب

یخچال کمپرسور دار

طراحی انتخاب شده برای تولید این مدل از یخچال ها به گونه ای می باشد که از یک موتور و گاز مایع جهت خنک کردن کابین یخچال استفاده می شود. با توجه به این که کمپرسور برای این یخچال ها در نظر گرفته می شود هنگام کارکرد دارای سر و صدا می باشد. در مواردی که قرار است در اتاق خواب قرار داده شود به این مسئله توجه داشته باشید تا با مشکل رو به رو نشوید.

یخچال ترمو الکتریک

انتخاب قطعه ی ترموالکتریک برای تولید این مدل از یخچال مینی بار به این خاطر می باشد که این یخچال ها موتور ندارند و به خاطر انتخاب این قطعه کابین یخچال خنک می شود و با توجه به این که هنگام کارکرد سر و صدای خاصی را ایجاد نمی کنند گزینه ی مناسبی برای قرار دادن در اتاق خواب ها می باشد.

یخچال کوچک جذبی

صدایی که هنگام کارکرد این یخچال ایجاد می شود در مقایسه با دو مدل قبلی کمتر می باشد. جهت خنک کردن فضای یخچال از مایع و کمپرسور استفاده می شود پس جزو محصولات بی صدا می باشند.

قیمت یخچال اتاق خواب

در تعیین قیمت یخچال اتاق خواب 2 پارامتر تأثیر بسیار زیادی دارند. 1- نوسانات موجود در بازار، فاکتورهای انتخابی برای تولید محصول (برند و کیفیت)

موارد نام برده شده این امکان را فراهم نمی کند تا بتوانیم قیمت ثابتی را برای محصولات در نظر بگیریم به همین خاطر جهت استعلام قیمت محصولات کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در صنایع برودتی سیلور بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند.

انواع یخچال برای اتاق خواب دانشجویی

یخچال هتلی 3 فوت

یخچال هتلی 3 فوت

مشخصات یخچال مینی 3 فوت

جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
 موتور سیبریا (چینی)

یخچال هتلی 5 فوت

یخچال هتلی 5 فوت

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت

جنس بدنه      گالوانیزه         
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5
موتور سیبریا (چینی)

یخچال هتلی 7 فوت

یخچال هتلی 7 فوت

مشخصات فنی یخچال مینی 7 فوت

جنس بدنه       گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال
نوع موتور سیبریا (چینی)

یخچال هتلی 9 فوت

یخچال هتلی 9 فوت

مشخصات فنی یخچال 9 فوت

عایق بندی تزریق فوم
چرخ جهت جابجایی دارد
جنس بدنه گالوانیزه
نوع درب مگنتی
نوع موتور سیبریا (چینی)

ابعاد یخچال کوچک برای اتاق خواب

ابعاد یخچال هتلی مینی بار

یخچال اتاق خواب 3 فوت 47*57*60 سانتی متر
یخچال اتاق خواب 5 فوت 86*55*55 سانتی متر
یخچال اتاق خواب 7 فوت 106*55*55 سانتی متر
یخچال اتاق خواب 9 فوت 126*55*55 سانتی متر

بهترین مارک یخچال کوچک مخصوص اتاق خواب

یخچال ایستکول

این برند محصولات خود را با گارانتی و ضمانت ارائه می دهد و در موارد مورد نیاز می توانید از این خدمات استفاده کنید. دو محصول این برند یخچال ایستکول 5 فوت در دو مدل TM-835 و TM-642-80 بیشترین طرفدار دارد.

یخچال امرسان

برند امرسان جزو قدیمی ترین برندهای موجود در بازار می باشد که در این حیطه توانسته است محصولاتی باکیفیت در ظرفیت های مختلف 5 تا 10 فوت را برای فروش روانه ی بازار کند.

یخچال الکترواستیل

بهترین محصولات این برند در زمینه ی تولید یخچال کوچک شامل مدل ESY 7 فوت و فریزرهای مدل ESFY 8 فوتی می باشد.

یخچال یورو استار

از دیگر برندهای معروف موجود در بازار می باشد که در زمینه ی تولید یخچال هتلی کوچک در حال فعالیت می باشد. یخچال 5 فوتی SLR45W و فریزر 5 فوتی (SLF55W) جزو محصولات پرفروش این برند هستند.

یخچال پلار

برند پلار جزو محصولات تولیدی داخل کشور می باشد و شما می توانید این نوع از محصولات را برای استفاده در خوابگاه های دانشجویی و هتل ها انتخاب کنید. 

یخچال سینجر

دو مدل R599 و RV799 جزو تولید این برند محسوب می شود که طرفداران خاص خود را دارد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید