X

آیا از دیجی کالا فریزر صندوقی دست دوم بخریم؟

09128398711 کارشناس فروش
خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا

اگر جزو افرادی هستید، که قصد خرید انواع فریزر صندوقی را دارید، یکی از فروشگاه های معتبری که در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد، فروشگاه دیجی کالا می باشد. این فروشگاه در تمام زمینه ها در حال فعالیت می باشد، و شما می توانید دیگر تجهیزات سرمایشی را از دیجی کالا خرید کنید.

صنایع برودتی سیلور
صنایع برودتی سیلور

فریزر صندوقی بدون برفک یکی از تجهیزات فروشگاهی مورد نیاز برای راه اندازی فروشگاه‌ های بزرگ و کوچک، هایپرمارکت‌ها، هایپراستارها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها و... می باشد، که شما برای نگهداری محصولات مد نظر خود به آن نیاز پیدا می‌ کنید. این نوع از یخچال های صندوقی که توسط تولیدکنندگان فریزر صندوقی طراحی و تولید می شوند، در مدل های مختلف به صورت فریزر صندوقی خانگی، یخچال بستنی، فریزر استیل خوابیده در گنجایش های مختلف (260 تا 650 لیتری) طراحی و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید، بهترین مدل آن را برای خرید انتخاب کنید. در مورد کاربرد هر یک از مدل ها هم باید بگوییم، که یخچال صندوقی خانگی مناسب برای استفاده در منازل و دفاتر کاری، یخچال بستنی به عنوان محصولی کاربردی در تمام کسب و کار، فریزر صندوقی طرح قدیم که در دو مدل خشک کن و معمولی طراحی و تولید می شوید، شما می توانید با توجه به نوع محصولی که قرار است، آن را نگهداری کنید، یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا

اگر جزو افرادی هستید، که قصد خرید فریزر صندوقی به صورت اینترنتی و غیر حضوری را دارید، می توانید از فروشگاه های معتبری که در این زمینه در حال فعالیت هستید، اقدام به خرید کنید. فروشگاه دیجی کالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبری می باشد، که شما می توانید مدل های مختلف فریزر صندوقی را در بخش مربوطه این فروشگاه ببینید، و با مقایسه مدل های موجود بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید. در این فروشگاه بهترین مارک های موجود فریزر صندوقی (کینو، الکترواستیل، یخ نوش، برفاب و...) در حال عرضه می باشد. 

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا

فریزر صندوقی مجهز به سیستم بدون برفک می باشد، و برای جلوگیری از هدر رفت سرمای داخل کابین از مواد پلاستیک فشرده با عایق پلی یورتان استفاده می شود. در مورد نوع برق مصرفی این نوع از یخچال صندوقی باید بگوییم، که از نوع فریزر صندوقی کم مصرف می باشد، و شما می توانید برای نگهداری انواع بستنی و گوشت مناسب برای استفاده می باشد. قیمت فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا با توجه به پارامترهای مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار نوع فریزر صندوقی، ابعاد فریزر، نوع موتور، قدرت موتور، تعداد سبد، استیکر سفارشی، جنس بدنه و... تعیین خواهد شد.

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک دیجی کالا

خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا

نکات مهمی که باید هنگام خرید فریزر صندوقی از دیجی کالا به آن توجه داشته باشید، به شرح زیر می باشد.

  • فریزر صندوقی انتخابی برای خرید باید به گونه ای باشد، تا شما بتوانید برای مدت زمان طولانی بدون این که فریزر دچار مشکل شود، از آن استفاده کنید.
  • تنظیم و کنترل ولتاژ برق فریزر صندوقی باید از محافظ استفاده کنید.
  • بعد از خرید فریزر صندوقی باید به گونه ای فریزر را در فاصله ی مناسبی از دیوار قرار دهید، تا دچار مشکل نشوید.
  • برای این که برای بررسی و کنترل دمای داخل کابین دچار مشکل نشوید، بر روی بدنه ی فریزر ترموستات قرار داده شده است.
  • مکان انتخابی برای قرار دادن فریزر را باید به گونه ای انتخاب کنید، که خشک و دور از رطوبت باشد.
  • به هیچ عنوان نباید فریزر صندوقی را در معرض نور مستقیم قرار دهید، چون در صورت قرارگیری در معرض نور باعث می شود، تا موتور فریزر داغ شود، و فریزر نتواند به صورت طبیعی به کار خود ادامه دهد.
  • در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن فریزر را در اختیار ندارید، می توانید یکی از مدل های فریزر صندوقی کوچک را برای خرید در نظر بگیرید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید