X

یخچال صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

09128398711 کارشناس فروش
فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

فریزر صندوقی اونیکس به عنوان یکی از بهترین مارک های موجود در بازار می باشد، که شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل های آن را انتخاب کنید. یکی از مواردی که هنگام خرید یخچال صندوقی اونیکس برای تمام افراد مهم می باشد، این است، که فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

در این مقاله قصد داریم، به بررسی این مسئله بپردازیم، که یخچال اونیکس ساخت کجاست؟

صنایع برودتی سیلور
صنایع برودتی سیلور

فریزر صندوقی بدون برفک اونیکس یکی از مدل های فریزر صندوقی خانگی می باشد، که گزینه ی مناسبی برای انتخاب در محیط های مختلف اعم از منازل، دفاتر کاری، ادارات، مغازه های کوچک و... می باشد. نوع طراحی به کار گرفته شده برای طراحی یخچال صندوقی به گونه ای می باشد، که شما می توانید آن را برای نگهداری محصولات اضافی خود انتخاب کنید. در مورد نوع باز و بسته شدن نوع درب ها به صورتی می باشد، که رو به بالا باز می شود، و برای این که میزان دسترسی به داخل فریزر محدود شود، دارای قفل کودک می باشد. برای تنظیم و بررسی دمای داخل کابین یک قطعه به نام ترموستات الکتریکی بر روی بدنه ی فریزر نصب می شود، تا تعادل دمایی فریزر بهم نریزد.

یخچال اونیکس ساخت کجاست؟

با توجه به این که این فریزر به صورت خانگی طراحی می شود، می توانید آن را در کنار واحد یخچال اصلی در آشپزخانه نصب کرد. در مورد نوع طراحی محفظه ی داخلی یخچال اونیکس هم باید بگوییم، که دارای قفسه‌ های نگهداری با اندازه‌ های مختلف می باشد، تا به شما کمک کند، تا شما بتوانید به جدا نگه داشتن انواع غذاهای منجمد اقدام کنید. در صورتی که قصد نگهداری گوشت کامل را داشته باشید، اغلب در محفظه اصلی نگهداری می‌ شوند، در حالی که سایر اقلام مانند یخ بسته‌ شده یا شام‌ های یخ‌ فریزر شده در سبدها برای دسترسی راحت تر قرار داده می شود. دلیل این نوع از قرارگیری هم به این خاطر می باشد، که هوای سرد تمایل به فرو رفتن دارد، و محصولاتی که در پایین ترین بخش قرار داده می شود، معمولاً به حالت جامد منجمد تبدیل می‌ شوند. 

مشخصات فریزر صندوقی اونیکس

  • مجهز به پایه های چرخ‌ دار برای جا‌ به‌ جایی آسان و راحت
  • باز و بسته شدن درب ها بدون دردسر می باشد.
  • استفاده از عایق بندی تزریق فوم برای طراحی بدنه
  • جنس بدنه گالوانیزه
  • طراحی زیبا و شیک
  • قدرت موتور بالا
  • دنگ بندی متفاوت 

مشخصات فریزر صندوقی اونیکس

فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

یکی از سوالاتی که برای افرادی که قصد خرید انواع فریزر صندوقی را دارند، پیش می آید، این است، که فریزر صندوقی انتخابی آن ساخته ی کدام کشور می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که فریزر صندوقی خانگی اونیکس ساخت کشور ایران می باشد. به غیر از کشور سازنده موارد دیگری اعم از اندازه و ظرفیت کلی فریزر صندوقی جزو موارد مهمی به شمار می رود، که باید هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید. شما می توانید با توجه به ظرفیت و گنجایش فریزر در محیط های مختلفی اعم از مغازه‌ ها، فروشگاه‌ ها، لبنیاتی ها و… از آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد فریزر صندوقی کوچک را داشته باشید، در مواردی پیشنهاد می شود، که فضای کافی برای قرار دادن فریزر در اختیار ندارند، و یا این که دنبال صرفه جویی در مصرف برق می باشد.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید