X

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد (تک شیر تا چهار شیر)

09128398711 کارشناس فروش
قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

جهت اطلاع از قیمت آبسردکن استیل برای مسجد و خرید مدل مد نظر خود کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا بتوانید محصول مد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

صنایع برودتی سیلور
صنایع برودتی سیلور

آبسردکن استیل گزینه ی مناسبی برای استفاده در مکان های مختلف اعم از مساجد، اماکن عمومی، مدارس، ادارات، خیابان ها، رستوران‌ ها و... می باشد و به شما کمک می کند تا دیگر در مورد تأمین آب خنک مورد نیاز افراد با مشکل رو به رو نشوید. برای این که آبسردکن صنعتی بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد نحوه ی کارکرد این دستگاه به این صورت می باشد که در ابتدای کار نیاز است تا آب مورد نیاز خود را داخل مخزن آبسردکن منتقل کنید.

بعد از آن نیاز است تا آب را از طریق یک سیستم پمپاژ و فیلتراسیون برای خنک سازی آماده کنید. آبی که داخل مخزن قرار دارد زمانی که این فرآیند در حال انجام می باشد از طریق یک یا چند فیلتر (از نوع کربن فعال یا رزینی) می باشند عبور خواهند کرد و تا دیگر خبری از ذرات و آلودگی‌ های موجود در آب پاک خواهد شد. بعد از آن به واسطه ی یک کمپرسور (پمپ) به یک منبع خنک‌ کننده منتقل می‌ شود. بعد از طی این مراحل یک فن و یا یک سیستم خنک‌ کننده دیگر، هوا را در اطراف منبع خنک‌ کننده عبور می‌ دهد و حرارت آب را به هوا منتقل می‌ کند. بعد از اتمام این مراحل می توانید انتظار داشته باشید که آب خنک را برای دسترس قرار دادن آماده خواهید کرد.

طراحی انتخاب شده برای انواع آبسردکن استیل به خاطر انتخاب بدنه مستحکم استیل، ظرفیت بالا و کمپرسور قدرتمند باعث می شود تا در مورد ذخیره و سرد کردن آب با مشکل رو به رو نشوید. وجود ویژگی های نام برده شده باعث می شود تا در مکان هایی که میزان رفت و آمد زیادی دارند بهترین گزینه برای انتخاب باشد.

قیمت آبسردکن استیل برای مسجد

در تعیین قیمت آبسردکن استیل پارامترهای مختلفی اعم از نوسانات موجود در بازار، مدل، ابعاد، گنجایش، کمپرسور و قدرت کمپرسور، جنس بدنه، نوع شیر، نوع عایق بندی و... تأثیرگذار هستند. برای این که بتوانید بهترین انتخاب را با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید داشته باشید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و بعد از دریافت مشاوره می توانید نسبت به خرید آبسردکن استیل اقدام کنید. 

قیمت آبسردکن استیل مسجد

مدل 
قیمت
آب سرد کن تک شیر
  • استیل بگیر: 11,000,000 تومان
  • استیل نگیر: 12,000,000 تومان
آب سرد کن دو شیر    
  • استیل بگیر: 13,000,000 تومان
  • استیل نگیر: 14,000,000 تومان
آب سرد کن سه شیر    
  • استیل بگیر: 14,000,000 تومان
  • استیل نگیر: 15,000,000 تومان
آب سرد کن چهار شیر    
  • استیل بگیر: 16,000,000 تومان
  • استیل نگیر: 17,000,000 تومان

کاربرد و مشخصات فنی انواع آبسردکن استیل 

مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی

با توجه به این که برای طراحی بدنه ی دستگاه از ورق های استیل (بگیر و نگیر) استفاده می شود باعث می شود تا در برابر خوردگی و زنگ زدگی بیشترین مقاومت را داشته باشند. اهمیت این موضوع به این خاطر می باشد که به خاطر قرارگیری آب سرد کن در معرض تماس با محیط بیرون باعث می شود تا بیشتر در برابر زنگ زدگی قرار بگیرند. 

میزان قدرت و سختی

با توجه به این که استیل ورقی مقاوم و سخت می باشد کمک می کند تا بتوانید دستگاه در برابر تغییراتی مانند ضربه، تحمل فشار و عوامل خارجی محافظت شود و دچار آسیب نشوند. 

بهداشت و قابل شستشو

با توجه به این که انتخاب ورق استیل از زنگ زدگی جلوگیری می کند کمک می کند تا دیگر در مورد شستشوی آبسردکن با مشکل رو به رو نشوید و هر زمان که نیاز باشد بتوانید نسبت به ضدعفونی کردن دستگاه اقدام کنید.

عمر مفید و طولانی بودن

میزان مقاومت استیل انتخاب در تعیین طول عمر مفید دستگاه تأثیرگذار می باشد و سبب افزایش بهره‌ وری دستگاه خواهد شد.

مشخصات کلی انواع آبسرد کن استیل
  • ابعاد
  1. تک شیر: 135*50*40 سانتی متر
  2. دو شیر: 135*50*50 سانتی متر
  3. سه شیر: 135*50*60 سانتی متر
  4. چهار شیر: 135*50*75 سانتی متر
  • جنس بدنه: استیل نگیر (ضدزنگ)، استیل بگیر (معمولی)
  • گنجایش مخزن: متغیر با توجه به نوع آبسردکن تعیین می شود.
  • نوع کمپرسور: امبراکو برزیلی
  • امکان نصب دستگاه تسویه آب به آبسردکن ها وجود دارد.
  • نوع شیر: فشاری 

انواع آبسردکن استیل بر حسب تعداد شیر

  • آبسردکن استیل تک شیر
  • آبسردکن استیل دو شیر
  • آبسردکن استیل سه شیر
  • آبسردکن استیل چهار شیر

اجزای تشکیل دهنده آبسردکن 

بدنه آبسردکن

بدنه ی در نظر گرفته شده برای مدل های مختلف با توجه به نوع آبسردکن تعیین می شود. بدنه ی دستگاه می تواند از نوع استیل و ABS باشد. انتخاب بدنه ی استیل کمک می کند تا دستگاه عمر طولانی تر داشته باشد و نیاز نباشد نسبت به تعویض آب سردکن اقدام کنید.

موتور کمپرسور و سیستم سرمایشی

کمپرسور که به عنوان مهم ترین اجزای تشکیل دهنده آبسردکن محسوب می شود تعیین کننده ی توان سیستم سرمایشی می باشد. در صورت انتخاب کمپرسورهایی که کیفیت مطلوب را ندارد باعث می شود تا راندمان کاری دستگاه کاهش پیدا کند.

به غیر از کمپرسور، اواپراتور و کندانسور جزو مهم ترین قطعات در نظر گرفته شده برای مدل های مختلف می باشد. 

مخزن

مخزن دستگاه که محل نگهداری آب می باشد باید از جنس استیل نگیر 304 باشد چون به صورت دائمی با آب در ارتباط می باشد. 

منبع آب

منبع آب تأمین کننده ی آب مورد نیاز برای آبسردکن ها می باشد و این کار از طریق روش های مختلفی انجام می دهد. این راهکار می تواند شامل مخزن قابل شارژ و یا لوله کشی مستقیم آب باشد. مدل هایی که از طریق لوله کشی آب مورد نیاز را تأمین می کنند دارای پمپ مخصوص می باشند و در صورت خالی شدن آن نیاز است تا مجدداً پر شود. 

مخزن هر چقدر که ظرفیت مخزن در نظر گرفته شده برای دستگاه بزرگتر باشد، منجر به افزایش قیمت نهایی خواهد شد.
بدنه

جنس انتخابی برای بدنه ی می تواند در تعیین قیمت تأثیرگذار باشد. 

چندکاره بودن

در صورتی که می خواهید به آب گرم و آب سرد به صورت همزمان دسترسی داشته باشید این امکان در آبسردکن های دومنظوره برای شما در نظر گرفته شده است.

کارکرد آبسردکن به چه صورتی می باشد؟

پس از خرید آبسردکن و قرار دادن در محل مناسب امکان اتصال آن به شیر آب شهری وجود دارد و شما می توانید با اتصال دستگاه به برق به خنک دسترسی داشته باشید. خنک کردن آب داخل مخزن توسط کمپرسور انجام می شود. هر زمانی که شما شیر خروجی را باز کنید به آب دسترسی دارید و می توانید بعد از برداشتن آب مورد نیاز خود شیر را ببندید. هر زمان که سطح آب کاهش پیدا کند شناور منجر به باز شدن شیر آب می شود و آب معمولی وارد مخزن دستگاه می شود. لوله های خنک کننده ای که به مخزن وصل شده اند به سرد شدن و افت دمای آب کمک می کند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید