X

قیمت یخچال ویترینی دست دوم

09128398711 کارشناس فروش
قیمت یخچال ویترینی دست دوم

جهت اطلاع از قیمت یخچال ویترینی دست دوم و خرید مدل مد نظر خود کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا بتوانید محصول مد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.

صنایع برودتی سیلور
صنایع برودتی سیلور

یخچال ویترینی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کارهایی مانند قنادی ها، لبنیاتی ها، هایپرمارکت، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، بستنی‌ فروشی‌ ها و... می باشد. شما می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود یکی از مدل های در نظر گرفته شده برای این نوع از یخچال ها (تک درب تا شش درب) که در ابعاد مختلف 60 سانتی تا 2 متری و مدل های خوابیده را برای خرید انتخاب کنید. بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید در انتخاب مدل مناسب به شما کمک می کند.

برای این که محصولاتی که قصد عرضه ی آن را دارید خراب و فاسد نشود باید کمپرسور مناسبی برای نصب انتخاب شود که بتواند سرمای مورد نیاز را برای محیط داخل یخچال ایستاده ویترینی تأمین کند. مسئله ی مهمی که باید هنگام خرید یخچال ویترینی به آن توجه داشته باشید این است که یخچال ویترینی ایستاده فضای مورد نیاز برای نگهداری مواد غذایی و دیگر محصولات را برای شما فراهم کند و هر زمان که نیاز بود بتوانید طبقات آن را با توجه به ارتفاع محصولات جا به جا کنید.

برای این که بتوانید محصولات قرار داده شده در داخل یخچال در معرض دید افرادی که برای خرید مراجعه می کنند قرار بگیرند نمای در نظر گرفته شده برای این مدل از یخچال ها از نوع شیشه ای می باشد و شما می توانید قبل از باز کردن درب محصولات قرار داده شده در داخل یخچال مغازه ویترینی را ببینید و بعد درب یخچال را باز کنید. انجام این کار کمک می کند تا سرمای محیط داخل یخچال کمتر هدر رود. برخی از مدل ها هم که درب ندارد به گونه ای طراحی و تولید می شوند که مشکلی برای تأمین سرمایش محصولات نداشته باشد.

پس اگر جزو افرادی هستید که می خواهید میزان سود حاصل از کسب و کار خود را افزایش دهید توصیه می کنیم تا با انتخاب بهترین تجهیزات سرمایشی و دکوراسیون نظر افراد را برای خرید جلب کنید.

قیمت یخچال ویترینی دست دوم

در برخی از موارد ممکن است افراد بودجه ی کافی برای خرید یخچال ویترینی نو را نداشته باشند. در این موارد می توانند یخچال ویترینی دست دوم اقدام کنند. برای خرید این مدل از یخچال ها باید توجه داشته باشید که قبل از خرید به خاطر دست دوم بودن محصول نسبت به بررسی برخی از موارد اعم از سالم بودن کمپرسور، خنک شدن محیط داخلی یخچال، سالم بودن بدنه و شیشه، ترموستات یخچال و... توجه داشته باشید تا بتوانید بدون دردسر از یخچال استفاده کنید و مجبور نباشید هزینه ی اضافی بابت تعمیرات یخچال پرداخت کنید. جهت استعلام موجودی یخچال ویترینی دست دوم و قیمت یخچال ویترینی دست دوم کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از همکاران ما در این زمینه کمک بگیرید.

قیمت یخچال ویترینی دست دوم

مدل 
قیمت 
قیمت یخچال ویترینی دست دوم
یخچال تک درب 60 سانتی 14,500,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال تک درب 70 سانتی 15,500,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال دو درب 60 سانتی 16,500,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال دو درب 70 سانتی 17,500,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال دو درب 120 سانتی 32,000,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال دو درب 150 سانتی 43,000,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال سه درب فروشگاهی یک طرف نما 49,000,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال سه درب فروشگاهی دو طرف نما 51,000,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال چهار درب 120 سانتی 34,000,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال چهار درب یک طرف نما 44,500,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال چهار درب دو طرف نما 46,500,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال شش درب فروشگاهی یک طرف نما 49,550,000 تومان تماس بگیرید.
یخچال شش درب فروشگاهی دو طرف نما 50,555,000 تومان تماس بگیرید.

کاربرد و مشخصات فنی یخچال ویترینی

انتخاب یخچال ویترینی در سوپرمارکت‌ ها

مهم ترین کاربرد این نوع از محصولات مربوط به سوپرمارکت‌ ها می باشد. اهمیت این موضوع هم به این خاطر می باشد که در این محیط ها انواع مواد غذایی، نوشیدنی، لبنیات و... برای فروش در نظر گرفته می شوند. به همین خاطر برای ایجاد محیط زیبا و شیک نیاز است تا با توجه به فضایی که برای چیدن یخچال ها در نظر گرفته اید مدل مناسبی را برای خرید انتخاب کنید.

انتخاب یخچال ویترینی در بستنی‌ فروشی‌ ها

بستنی‌ فروشی‌ ها از دیگر مکان هایی می باشد که برای نگهداری بستنی هایی که برای فروش عرضه می کنند نیاز است تا انتخاب یخچال و فریزر مناسب از آب شدن بستنی ها جلوگیری کنید. با توجه به این که قرار است از آب شدن بستنی جلوگیری شود کمپرسور انتخابی برای این نوع از یخچال و فریزرها باید قدرت کافی برای ایجاد سرمادهی را داشته باشند. (نیاز است تا بستنی باید در دمای زیر صفر نگهداری شود.)

انتخاب یخچال ویترینی در فروشگاه های پروتئینی‌ 

با توجه به این که در فروشگاه های پروتئینی‌ نسبت به عرضه ی گوشت قرمز، گوشت مرغ، سوسیس و کالباس اقدام می کنند. با توجه به این که در این فروشگاه‌ ها نیز امکان ارائه تکی و عمده محصولات غذایی برای مشتریان وجود ندارد و در نهایت آن‌ ها را خریداری کنند. می‌ توانید با قرار دادن اجناس خاص در کنار اجناس پرفروش فروش این اجناس را افزایش دهید.

انتخاب یخچال ویترینی در قنادی ها

انتخاب یخچال ویترینی برای نگهداری و حفظ تازگی شیرینی‌ و کیک، نان و... مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب این یخچال ها کمک می کند تا بتوانید بهترین محیط را برای ارائه محصولات در نظر بگیرید.

مشخصات کلی
  • جهت جا به جایی بدون دردسر نیاز است تا پایه های یخچال چرخدار می باشد و بدون دردسر بتوانید دستگاه را جا به جا کنید.
  • کمپرسور انتخابی برای نصب باید هنگام داغ شدن مدار یخچال، خاموش شود و سبب توقف عملکرد یخچال می شود.
  • جنس بدنه ی یخچال ویترینی با توجه به مدل انتخابی از نوع ایستاده و خوابیده می باشد. 
  • موتور دستگاه در کنار یا قسمت پایین آن نصب می شود.
  • فن در نظر گرفته شده برای یخچال، گردش هوای یکنواختی را فراهم می کند.
  • دارای سیستم نوفراست و یا بدون برفک می باشد.
  • محفظه ی داخلی دستگاه به گونه ای می باشد که با فضای بیرون هیچ گونع تعادلی وجود ندارد و به کاهش اتلاف انرژی کمک می کند.
  • برای تولید یخچال ویترینی خوابیده از استیل و ورقه های رنگی استفاده می شود.
  • شیشه ای بودن نمای جلویی دستگاه و کاربرد ورق های آلومینیومی رنگی در ساخت دستگاه، ظاهری زیبا و شکیل را به دستگاه بخشیده است.
  • جهت اتصال بخش های مختلف از جوشکاری آرگون استفاده می شود.
  • نمای شیشه ای دستگاه و طبقات شیشه ای داخل محفظه ی دستگاه، به صورت دو جداره است.
  • بدنه ی دستگاه در مدل خوابیده از انواع ورق های الکترواستاتیک و یا استیل ساخته می شود.

انواع یخچال ویترینی موجود در بازار

یخچال ویترینی خوابیده

یخچال ویترینی خوابیده از بخش بالایی تا پایینی آن دارای یک شیشه خم می باشد. فضای داخلی در نظر گرفته شده برای یخچال ویترینی خوابیده به گونه ای می باشد که دارای دمای مناسب و یکسان در تمام محیط ها می باشد. ویژگی در نظر گرفته شده برای این نوع از یخچال ها قدرت بالایی آن ها در جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و در معرض دید قرار دادن آن ها کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. امکان تولید این نوع از یخچال ها در ابعاد سفارشی و با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید می شوند. جهت جا به جایی راحت تر پایه های یخچال دارای 4تا چرخ می باشد و هر زمان که نیاز باشد می توانید نسبت به تغییر دکوراسیون محیط مد نظر خود اقدام کنید. وجود ترمومتر و نمایشگر دیجیتالی با قابلیت برنامه ریزی جهت نمایش و تنظیم دما است.

اجزای تشکیل دهنده یخچال ویترینی

کمپرسور 

کمپرسور جزو مهم ترین قطعات در نظر گرفته شده برای یخچال ویترینی می باشد. وظیفه ی در نظر گرفته شده برای قطعه این است که تا گاز مبرد را در سیکل سرمایش منتقل کند. نیاز است تا دمای تقطیر این گاز در یخچال‌ ها کاهش پیدا کند.

اواپراتور 

گاز مبرد جهت سردسازی به گونه ای می باشد که باید به نحوی گرمای داخل محیط یخچال را دریافت کند و دمای داخل یخچال کاهش پیدا کند. گاز مبرد از طریق اواپراتور این کار را انجام می‌ دهد و گرمای محیط داخلی یخچال‌ را جذب می‌ کند.

کندانسور

گرمایی که به واسطه ی گاز مبرد دریافت می شود از طریق لوله‌ های شبکه‌ای کندانسور به بیرون از سیستم سرمایش یخچال ویترینی منتقل می‌ شود.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید