X

طرز کار یخچال بدون درب

09128398711 کارشناس فروش
طرز کار یخچال بدون درب

جهت آشنایی با طرز کار یخچال بدون درب با ما همراه باشید.

صنایع برودتی سیلور
صنایع برودتی سیلور

یخچال پرده هوا به خاطر این که در ابعاد و اندازه های بزرگتر از یخچال ایستاده طراحی و تولید می شوند، مناسب برای استفاده در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها، هایپراستارها و... می باشند. جنس قطعات به کار گرفته شده در یخچال فروشگاهی از رنگ الکترواستاتيک کوره‌ ای می باشد. دلیل این انتخاب به این خاطر می باشد، که این رنگ به عنوان یکی از مقاوم ترین رنگ هایی می باشد، که در برابر تغییرات شرایط (ضربه، سایش و رطوبت) مقاوم می باشد، و به مرور زمان دچار مشکل نمی شود. برای این که بتوانید مناسب ترین رنگ را برای یخچال ویترینی جلوباز خود انتخاب کنید، باید به رنگ دیگر دکوراسیون خود توجه کنید، و با توجه به رنگ آن ها رنگ مناسب را انتخاب کنید. هم چنین برای این که شیک بودن و زیبایی این نوع از یخچال بدون درب کامل تر شود، از نمای چوب ترمو با توجه به سفارش مشتریان استفاده خواهد شد.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

در کلیه یخچال‌ فروشگاهی بدون درب قابلیت استفاده از سبد‌های جدا کننده با روکش PVC جهت جدا‌سازی محصولات و نظم دهی آن نیز هست. به درخواست مشتری ضربه‌گیرهای لوله‌ ای از جنس استنلس استیل در پایین دستگاه جهت جلوگیری از ضربه‌ های ناشی از برخورد ناگهانی ترولی‌ های فروشگاهی و ضربه‌گیر PVC بر روی بدنه یخچال نصب می‌ شود.

قیمت یخچال پرده هوا

هنگام خرید یخچال پرده هوا باید به عوامل مختلفی اعم از نوع یخچال پرده هوا (ایستاده، خوابیده)، نوع کاربری، ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، جنس یراق آلات، نوع موتور و عملکرد دستگاه نیز بستگی دارد. جهت ارتباط با ما و استعلام قیمت یخچال پرده هوا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، و نسبت به خرید یخچال پرده هوا اقدام کنید.

طرز کار یخچال بدون درب

طرز کار یخچال بدون درب

برخی از افراد ممکن است، در رابطه با نحوه ی عملکرد یخچال بدون درب جلوباز سوال هایی داشته باشند. برای این که در این مورد مشکلی نداشته باشید، باید بگوییم، که لایه‌‌ ای از هوای سرد و خنک را برای این که از فاسد شدن محصولات داخل یخچال پرده هوا جلوباز جلوگیری کنید، وجود این گردش هوای یکنواخت و یکسان از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری می کند، و دمای محفظه یخچال را با گذشت کوتاه ترین زمان ممکن به حد نرمال و استاندارد می رساند، و کیفیت و تازگی محصولات داخل یخچال حفظ کنیم. به همین خاطر است، که اگر تجربه ی نزدیک شدن به این یخچال ها را داشته باشید، خنکی و سرمای یخچال را احساس خواهید کرد.

از جمله مواردی که باعث می شود، این نوع از یخچال ها در بین افرادی که فروشگاه های زنجیره ای دارند، و یا افرادی که این زمینه ها فعالیت می کنند، مهم باشد، راحت بودن چینش محصولات در بین طبقات آن می باشد. با توجه به این که دربی برای این که این یخچال ها در نظر گرفته نمی شود، باعث می شود، تا شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات (انواع محصولات لبنیاتی، گوشت و مرغ بسته‌ بندی شده، سوسیس و کالباس، انواع نوشیدنی‌ ها و...) را داخل طبقات بچینید. فضایی که برای این کار برای شما در نظر گرفته می شود، به نسبت دیگر مدل های یخچال های درب شیشه ای بیشتر می باشد. طراحی در نظر گرفته برای ساخت یخچال های پرده هوا طوری می باشد، که شما می توانید زمانی که در حال خرید کردن می باشید، به راحتی محصول مد نظر خود را انتخاب کنید، و در سبد خرید خود قرار دهید. این موضوع می تواند یکی از عوامل تأثیرگذار در بالا رفتن فروش فروشگاه شما باشد. برای این که بتوانید به راحتی یخچال مناسب را انتخاب کنید، در ادامه به معرفی بهترین یخچال های پرده هوا خواهیم پرداخت.

یخچال فروشگاهی بدون درب

قیمت یخچال جلوباز

یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود

قیمت یخچال پرده هوا

مشخصات فنی یخچال پرده هوا سرخود
سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد

یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده
ارتفاع 90 سانتی متر
وزن 100 کیلو
طول 200 سانتی متر
ولتاژ 380 ولت

یخچال پرده هوا موتور مرکزی

قیمت یخچال ویترینی جلوباز

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی
جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد: R290

یخچال پرده هوا موتور سرخود

یخچال پرده هوا موتور سرخود

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود
ابعاد 240*95*200 سانتی متر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید